Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

Να με θυμάσε

Δεν με αφήνεις να σου πώ οτι θέλω να ακούσεις κλείνεις το τιλέφωνο λες και πια δεν είμαι εδώ μένω στο ακουστικό μιλόντας μόνος τελιώνοντας αυτα που θέλω να σου πώ αλλα για ακόμα μια φορά εσύ δεν είσαι εκεί δεν με ακούς χάνεσε στο πάτημα ενώς κουμπιού...αυτο το καταραμένο κουμπί...Έρχεσε μετά κοντά λες και είναι όλα μια χαρά νιώθω ωραία μαζί σου και περνάω ευχάριστα κάθε στιγμή που είσαι δίπλα μου αλλά και πάλι κάτι μέσα μου βαθιά με πονάει...γιατί να υπάρχει αυτός ο πόνος ενώ περνάω τέλεια την κάθε μου στιγμή?έψαξα άτομα να με παριγωρίσουν αλλά κανένας δεν τα κατάφερε γιατί πολύ απλά αυτά που είχα να πω δεν μπόρεσα να τους τα μεταδώσω γιατί αυτα τα λόγια ήταν γραμμένα μόνο για σένα μόνο εσύ μπορούσες να τα ακούσεις και να με καταλάβεις...αλλά πάει έσβισαν και αυτά με το πέρασμα του χρόνου... χάθικαν και αυτά σαν μια ανάμνιση κακί που δεν θέλεις να θυμάσε...βρίσκονται μέσα στο μυαλό σου αλλά ποτέ δεν θέλεις να τα φέρεις στην επιφάνια...τελικά αυτος ο αποχωρισμός δεν ήτανε γραφτός...εμείς διαγράψαμε την λέκση σαγαπώ μέσα απο τις καρδίες μας και στην θέση της αφήσαμε μια καθημερινή απλή αλλα ταυτόχρονα με πολλά μυστικά πίσω της φράση...να με θυμάσε<3>

8 σχόλια ερωτευμένων/αγαπημένων:

SummerDream είπε...

Πόσο γνώριμη εικόνα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΝΙΩΘΕΙ.
ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΘΕΙ.ΥΠΟΜΟΝΗ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ ΘΥΜΑΤΑΙ.

Εφη είπε...

''να με θυμασαι'' μια μικρη λεξη , που κρυβει πολλα μυστικα και πολλες αναμνησεις.
καλο βραδυ.

HeartShot είπε...

είναι ωραίο όταν έχεις κάποιον κοντά σου να μπορείς να μιλήσεις και να σε καταλαβένει...

neni είπε...

Θα σε θυμάται.Σίγουρα.

sykaki είπε...

το θεμα ειναι ποσα περιθωρια της εδωσες να σε θυμαται και να σε θυμαται ευχαριστα??? εσυ αναρωτθηκες ποτε γιατι σ κλεινει το τηλεφωνω? αναρωτηθηκες τι την ποναει? ωραια ολα αυτα θα σε θυμαται....αλλα... ε ναι θα πω και ενα αλλα...

αλλα θελεις να σε θυμαται ως βάρος? η ως εναν ερωτα που εζησε βαθεια και αληθινα? να λοιπον μι απορια....

efhbos είπε...

πρεπει να πω οτι εχει ενα δικιο το ο/η sykaki..εχω περασει απο την θεση της..!και δεν ειναι οτι πιο ευχαριστο..και γι'αυτην..!δεν μπορει να σε ξεχασει..δεν θα το κανει ποτε!

Ελενα καπακιώτου είπε...

δεν ξερω....
μπορει και να σε θυμαται...
μπορει και οχι....

απο τα γραφομενα σου βαραει περισσοτερο οτι θα σε θυμαται...

απανταω ετσι γιατι εγω δεν πιστευω πια σε αγαπες....

μην με λαβεις ομως υποψην!!!!!

εγω ειμαι απο αλλο πλανητη!!!