Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

'Αγρυπνη σκέψη

Είναι νύχτα όλα κοιμούνται... η σκέψη μου μόνο μένει άγρυπνη επειδή τριγυρνάει σε σένα. Είναι εκεί, δίπλα σου να σε φυλάει που κοιμάσαι και να κάνει τα όνειρά σου παραμυθένια! Το πρωί θα ξέρω τα όνειρά σου! Εύχομαι μέσα σε αυτά να υπάρχω κι εγώ αλλιώς το δικό μου όνειρο θα έχει χαθεί...

7 σχόλια ερωτευμένων/αγαπημένων:

Mr Insane είπε...

δυστυχώς πολλά όνειρα σαν κι αυτό χάνονται με το φως της μέρας... Και είναι πολύ άδικο... Παρόλα αυτά σημασία έχει να μην τα παρατάμε αλλά να συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε! Καλό βράδυ και καλά όνειρα...που εύχομαι να μην τα ξεθωριάσει το φως της ημέρας, αλλά να τα φωτίσει και να κάνει να λάμψουν!

"ζαχαρούλα.." είπε...

δεν έχουν αξία τα όνειρα στο φως της ημέρας!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

EYXOMAI ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΛΗΘΙΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΚΡΑΤΟΥΝ ΞΑΓΡΥΠΝΟ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Ax ekoma kai gia emena mou arese para polu

ele είπε...

Εγώ του λέω πάντα το εξής:
Η πρώτη μου σκέψη όταν ξυπνώ, η τελευταία πριν κοιμηθώ... και όλες οι ενδιάμεσες.
Και είναι κάτι το υπέροχο.

annafrank είπε...

Ευχομαι πάντα να ονειρεύεσαι...και ολα σου τα ονειρα να γίνουν πραγματηκότης!!Ομορφο το μπλόκ σου..μια ομορφη ζεστή γωνιά!!Καλο βράδυ!!

Νimertis είπε...

γεια σου φίλε Εφηβε... σημαντική η δράση των ονείρων... μην τα υποτιμάμε ποτέ... ιδιαίτερα των ερωτευμένων!