Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Αραγε...


Εισαι το ονειρο της καθε νύχτας... Εισαι το φως του φεγγαριου... Εισai τα πanta γia μενα! Εγω αραγε exω ενα κομματι στη zωh σου?

11 σχόλια ερωτευμένων/αγαπημένων:

Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Πόσο σε καταλαβαίνω.... Μόνο που για μένα η απάντηση είναι αρνητική...! Για σένα;;

efhbos είπε...

Εμενα ειναι θετικη η απαντηση...!

Ανώνυμος είπε...

Auto pote den 8a to ma8ei kaneis...opos esu den eisai 100% sigouri ama einai etsi opos ta les !

Ludia είπε...

pisteuw pws oloi apoteloume ena kommati tou allou.. to thema einai an auto to kommati vrisketai sto twra i sto parelthon..

Γραφεας Πεζικου είπε...

Με το "Άραγε";..Σου,και μέσα σε τρεις αράδες λες τα ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ!....Τόσο,μα τόσο τρυφερά!!!..
Άραγε?...
έχω ενα κομμάτι της Ζ...;;;;;;;;

Γραφεας Πεζικου είπε...

Να συμπληρώσω κάτι που εκ παραδρομής και για τεχνικούς προφανώς λόγους-διεγράφη -και δεν φαίνεται..'Άραγε?.="δικό μου αυτό το άραγε"....'έχω ένα κομμάτι της Ζ...;;;;Και συγνώμη για τον αυθορμητισμό μου" γιατί έτσ'είμ'εγώ",πάντα "καλοπροαίρετα" και μ'αγάπη πολλή-πολλή
λόγω του ευαίσθητου του χαρακτήρα μου,που μου έμεινε συναισθηματικά στάσιμος και ακόμη βρίσκεται στη περασμένη αλλ'όχι ξεχασμένη εφηβεία!Τι καλά που είναι έτσι....

Ζοζεφίνα είπε...

σου εύχομαι τον έρωτα τον αχαλίνωτο να ζήσεις...

Joanna είπε...

Χαίρομαι κ εγώ που σε βρήκα!
Και χαίρομαι που (απο οτι διάβασα) η απάντηση ειναι ναι!!
Και για εμένα είναι!
Θα περνώ συχνά!
Φιλια!

Erato είπε...

Πέρασα να σου αφήσω μια Καλημέρα και μια αγκαλιά!!

Γραφεας Πεζικου είπε...

Και εγώ έχω περάσει και με λουλούδια και χαμόγελα...αλλά ανταπόκριση ΔΕΝ βρήκα....μέχρι στιγμής τουλάχιστον,φωνή βοώντος

Unknown είπε...

Ο θεός να σε καθοδηγεί πάντα και να σου δίνει άφθονη χαρά και ευτυχία. Πάντα να είσαι χαμογελαστός και να πλημμυρίζεις με αγάπη.