Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

Δώρο αγάπης..

Ανάμεσα μας κάθε μέρα κυκλοφορούν τόσο ερωτικοί άνθρωποι γεννημένοι νομίζεις μόνο για το συναίσθημα του έρωτα και της αγάπης…Όταν είδα τον σύνδεσμο από το Χριστινάκι- όπως το λέω εγώ- για να συμμετέχω σε αυτό το blog σκέφτηκα πως πρέπει να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και να αφήσω σημάδια από αγάπες και έρωτες..από πόνους και γελάκια μέσα στην νύχτα ή στην παγωνιά του δρόμου…
Συχνά, λαμβάνω e-mail άλλοτε ερωτήσεις, άλλοτε ευχές, φωτογραφίες, ιστορίες, ανακοινώσεις…αλλά χθες έλαβα και ένα δωράκι από την αγαπημένη σε όλους μας,xaroylita.

Το μεταφέρω εδώ...(το κείμενο είναι από την προσωπική της συλλογή όπως μου γράφει,άκρως ερωτικό,δώρο για τούτο εδώ το blog!)



Έκλεισα τα μάτια μου

και είδα τη μορφή σου

άγγιξα τα χείλη σου

κι ένιωσα την πνοή σου...


Άπλωσα τα χέρια μου

σε πήρα αγκαλιά μου

σαν μελωδία ήχησε

ο χτύπος της καρδιάς μου..


Άναψα τ'αστέρια σου

κεριά να με φωτίσουν

για πάντα την καρδούλα μου

με φως να πλημμυρίσουν..



Εγώ η neni συμπληρώνω....

Πάντα να κρατάμε "ανοιχτή" την καρδιά μας...

Όσες πληγές κι αν έχει...

Όσες φορές και να φωνάζει μέσα στην σιωπή...

Πάντα κατακκόκινες να είναι οι μέρες της ζωής μας όπως είναι ο έρωτας και το αίμα...



Σας ευχαριστώ για αυτή την αγάπη...

Την xaroylita όσοι δεν την γνωρίζουν μπορούν να την ανακαλύψουν κάνοντας ένα απλό κλικ πάνω στο σύνδεσμο...



Πολλά φιλιά...

8 σχόλια ερωτευμένων/αγαπημένων:

Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Neni μου, πού ωραία λόγια από την xaroylita αλλά και τα δικά σου στο τέλος.. Να σου πω, δεν ξέρω ακόμη αν αξίζει να είσαι ανοιχτή, το ψαχνω. Γιατί όταν είσαι, τις περισσότερες φορές πληγώνεσαι κι εγώ δεν ξέρω πόσο μπορώ να αντέξω, κι αν αυτό που παίρνεις τελικά αξίζει τόσο πόνο, δεν το έχω ζήσει και ποτέ. Για να το λες κάτι θα ξέρεις! Φιλάκια!!

xaroylita είπε...

Θα συμφωνήσω με την Χριστίνα. Τις περισσότερες φορές πληγώνεσαι όταν είσαι ανοιχτεί. Και λές αυτά που νιώθεις κι αισθάνεσαι. Αλλά έτσι είμαι. Δεν αλλάζει αυτό..

Σε ευχαριστώ για τον όμορφο πρόλογο σου.. Σε ευχαριστώ πολύ. Φιλάκια πολλά.

γυάλινο δάκρυ είπε...

Καλύτερα να είμαστε ανοιχτοί. Αυτοί που αξίζουν θα το εκτιμήσουν. Οι υπόλοιποι θα είναι μια ακόμη χαμένη προσπάθεια.. Ε και; Η ζωή είναι πολύ μικρή για να τη ζούμε με φοβίες..

neni είπε...

@ Χριστίνα Γεωργαλλή

Γλυκιά μου,εννοείται ότι είμαστε ανοιχτές σε κάθε δοκιμάσια,σε κάθε πρόκληση,σε κάθε εμπειρία της ζωή μας.Εξάλλου εμείς βάζουμε αποκλειστικά τα όρια που θέλουμε,δεν έχει νόημα να κλείνουμε τις πόρτες-καρδιές μας από την στιγμή που δεν ξέρουμε τι κρύβεται από πίσω.Κάτι ξέρω και εγώ,από κάποιους περισσότερα,από άλλους πολύ λίγα.Το θέμα δεν είναι τι ξέρεις ή δεν ξέρεις για μένα.Το θέμα είναι να θέλεις να μάθεις και να μην φοβάσαι το άγνωστο.Όσες φορές και αν πληγωθείς,ποτέ μην κλείσεις την καρδιά σου,θα μείνεις μόνη και αυτό πονάει περισσότερο από κάθε πληγή,από κάθε χτύπημα.
Φιλιά πολλά γλυκιά μου,σε ότι χρειαστείς ξέρεις που θα με βρεις.

neni είπε...

@ xaroylita

Καλή μου,δεν θα μπορούσα να μην το δημοσιεύσω αυτό το υπέροχο ποιηματάκι οπότε μην με ευχαριστείς για αυτό.Εγώ πρέπει να σε ευχαριστήσω που μου έκανες ένα τέτοιο όμορφο δώρο.Αν θέλεις διάβασε την απάντηση που έδωσα στην Χριστίνα.Θα σου πω ακόμη,πως μόνο όταν θα πιστέψεις εσύ στον εαυτό σου και θα αποβάλλεις κάθε άσχημη σκέψη τότε μόνο θα μπορέσεις να το αλλάξεις.Μόνο αν θέλεις εσύ.Όλα ξεκινάνε και τελειώνουν σε μας.Και να σου πω;Ποιο το νόημα της ζωής μας,αν δεν λέμε αυτά που νιώθουμε τελικά;;

neni είπε...

@γυάλινο δάκρυ

Έτσι ακριβώς,να το το δυναμικό μας Δακράκι.Δεν έχει νόημα να ζούμε με τις φοβίες.Κάποιοι θα μας αγαπήσουν,κάποιοι όχι.Πάντα ο ένας κερδίζει,ο άλλος χάνει.
Έτσι είναι η ζωή.Φιλιά πολλά.Καλώς ήρθες στην παρέα μας.

eirini είπε...

Καλέ!!!! τί γίνεται εδώ;;; Καινούργιο μπλοκ και δεν είπα ακόμα τα καλορίζικά μου; Βλέπω και πολλές φίλες εδώ μέσα!
Κορίτσια το νέο σας μπλοκοσπιτάκι μου αρέσει πάρα πολύ! Καλορίζικο λοιπόν και εύχομαι πάντα όμορφες και ερωτικές αναρτήσεις! θα σας διαβάζω τακτικά!
Φιλάκια σε όλες!!!

neni είπε...

@ eirini

Ειρηνούλι μου,άργησες λίγο αλλά μας ανακάλυψες και με πέτυχες ακριβώς την στιγμή που απαντούσα στα σχόλια των άλλων μας φιλενάδων.
Μήπως θέλεις να γίνεις και εσύ μέλος αυτής της μεγάλης κοριτσοπαρέας;Η Χριστίνα μπορεί να σου στείλει το σύνδεσμο να γράφεις και εσύ αν θέλεις..