Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2009

αγαπη ειναι...

Καλημερα σε ολους!καθομαι τοσες μερες και προσπαθω να γραψω ενα ποιημα.δεν μου ερχεται τιποτα..μα τιποτα.θυμαμαι στο γυμνασιο και το λυκειο που εγραφα αμεσως.οταν επιανα χαρτι και στυλο,τα χερια μου επαιρναν φωτια.ομως τοτε αγαπουσα,ενω τωρα?εχω ξεχασει...ξανασκεφτομαι αν ειμαι μελος σε σωστο blog.αναρωτιεμαι μηπως δεν ειμαι και κει που καθομαι σκεπτικη και κατσουφα,πεταγεται η κορη μου απο το διπλανο δωματιο και μου λεει:κουκι(το παρατσουκλι που μου χει δωσει)γιατι καθεσαι ετσι?τι εχεις?σε πειραξε κανεις?θα σκοτωσω τον οποιονδηποτε αν σε ξαναδω ετσι.σκυβει με φιλαει και μου λεει:σ΄αγαπω κουκι!και φευγει.
Τοτε τα ματια μου αρχιζουν να τσουζουν,να τρεχουν...νιωθω μια πεταλουδιτσα να φτερουγιζει στην κοιλια μου.ναι,αυτο ειναι αγαπη.να εχεις τον αλλο διπλα σου και να σου λεει πως σ΄αγαπα χωρις λογο,να νιωθεις σημαντικος γιατι υπαρχει στη ζωη σου,να κλαις απο συγκινηση μονο απο ενα του φιλι.
Σ΄ευχαριστω μικρη που στην ερωτηση τι ειναι αγαπη και δεν ειχα τιποτα να απαντησω με βοηθησες..αγαπη ειναι...ΕΣΥ!

7 σχόλια ερωτευμένων/αγαπημένων:

xaroylita είπε...

Πολύ όμορφες οι σκέψεις σου..Ναι όλα αυτά που έγραψες είναι "Αγάπη". Πραγματική αγάπη που μένει ανεξίτιλη στο χρόνο.. Δεν ξέρω αν είσαι η μοναδική μανούλα της παρέας αλλά τα λόγια σου μοναδικά..

Φιλί.

moments collector είπε...

ευχαριστώ χαρουλίτα μου.

lena_zip είπε...

Μου αρέσει να ακούω μανούλες να μιλάνε για τα παιδιά τους! Γιατί ξέρετε να τα λέτε τόσο όμορφα! Να χαίρεσαι την κόρη σου και εσένα.

BIKY είπε...

ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΔΑΚΡΥΣΩ
Η ΚΟΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ
ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΠΛΗΓΩΣΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ
ΛΟΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Σταλαγματιά είπε...

Αληθινή, μοναδική, παντοτινή, ανεξίτηλη στον χρόνο!!
Μια αγάπη που δεν περιγράφεται με λόγια!!

Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Νάντια, ακριβώς αυτό είναι αγάπη... Κι αν έχεις έστω και έναν να στο λέει -αλλά και να το λες- είσαι τυχερή.. Γιατί εγώ... Αλλά μη λέτε για παιδιά, μη λέτε για παιδιά!! Σας ζηλεύω...

moments collector είπε...

Σας ευχαριστώ όλες όσες μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε.Χαίρομαι που σας άγγιξα και σας συγκίνησα..φιλιά σε όλες...